در دنیای دیجیتال امروز، جذب مخاطب و افزایش بازدید در شبکههای اجتماعی امری حیاتی برای موفقیت است. ریلزهای اینستاگرام، به عنوان یکی از جذابترین فرمتهای محتوایی، فرصتهای بینظیری را برای تولیدکنندگان محتوا فراهم میکنند تا بتوانند با مخاطبان خود ارتباط بهتری برقرار کنند. اما چگونه میتوان به ۱۰ هزار بازدید ریلزها دست یافت؟ در این مقاله، ما به بررسی روشهای مؤثری میپردازیم که با استفاده از آنها میتوانید بازدیدهای خود را افزایش دهید. این نکات به شما کمک میکند تا با بهرهگیری از قدرت خرید ویو اینستاگرام ، به هدف خود برسید و محتوای خود را در معرض دید بیشتری قرار دهید.
چگونه میتوانید ۱۰ هزار بازدید ریلز های اینستاگرام به دست آورید؟
ریلزهای اینستاگرام یکی از محبوبترین انواع محتوا در این پلتفرم هستند. ویدیوها ارتباطاتی را با مخاطبان شما ایجاد میکنند که نمیتوانید به شیوههای دیگر برقرار کنید، و در سال گذشته، این پلتفرم بهطور گستردهای بر روی ریلزها تأکید کرده است.
اگر شما یک تولیدکننده محتوا هستید که سعی میکند از قدرت ریلزها بهرهبرداری کند، میدانید که میتوانید آنها را بسازید، اما این بدان معنا نیست که بازدیدهای زیادی دریافت خواهید کرد.
شما باید بازدیدها را به دست آورید.
ما قصد داریم توضیح دهیم که چگونه میتوانید با استفاده از روشهای اثباتشده، ۱۰ هزار بازدید در ریلزهای خود به دست آورید؛ روشهایی که در سراسر مناطق و کشورهای مختلف بهخوبی عمل کردهاند.
چگونه ۱۰ هزار بازدید در ریلزها به دست آوریم؟ با ۱۲ نکته اثباتشده
اگر میخواهید در ریلز بعدی خود ۱۰,۰۰۰ بازدید به دست آورید، میتوانید نکات زیر را که بهطور مداوم مؤثر بودهاند، پیادهسازی کنید.
۱. استفاده از هشتگهای ترند
هشتگها ممکن است بهعنوان یک راهحل سریع برای بهدست آوردن بازدید عمل نکنند، اما قطعاً به شما کمک میکنند تا تعداد بیشتری بازدید دریافت کنید. ما دریافتیم که افزودن هشتگ، دسترسی و قابلیت پیدا کردن شما را بهبود میبخشد، بنابراین ۵ تا ۶ هشتگ به ریلزهای خود اضافه کنید.
شما میتوانید چند کار در اینجا انجام دهید:
- هشتگهای ترند و مرتبط را اضافه کنید.
- هشتگهایی که فکر میکنید مؤثر خواهند بود را اضافه کنید.
۲. سعی کنید الگوریتم را راضی کنید
آیا درباره الگوریتم ریلزها اطلاعاتی دارید؟ این یک راز نیست که اینستاگرام از الگوریتمهای پیشرفته برای همه چیز در این پلتفرم استفاده میکند. اگر صفحه اکسپلور شما را بررسی کنید و متوجه شوید که تمام محتوایی که میخواهید را مشاهده میکنید، به دلیل حجم بالای دادههایی است که اینستاگرام جمعآوری و برای توصیه محتوا به شما استفاده میکند.
الگوریتم مشابهی برای ریلزها نیز استفاده میشود و ما یک راهنمای جامع درباره الگوریتم ریلزهای اینستاگرام داریم.
آنچه ما دریافتیم این است:
- روابط اهمیت دارند، بنابراین حتماً ارتباطات عمیقی با مخاطبان خود برقرار کنید.
- تعامل با ریلزهای شما دسترسی را افزایش میدهد، بنابراین حتماً از مردم بخواهید که ریلزهای شما را لایک کنند، به اشتراک بگذارند و نظر بدهند.
- تازگی نقش دارد، بنابراین باید در زمان مناسب پست کنید.
- مربوط بودن ریلزهای شما مهم است، بنابراین حتماً از هشتگها استفاده کنید، آهنگها را اضافه کنید و عنوانهایی بسازید که ریلزها را بهطور فوقالعادهای به مخاطبانتان مرتبط کند.
اگر فقط به این چند مفهوم پایبند باشید، با الگوریتم اینستاگرام برای ترویج ریلز خود کار خواهید کرد و نه علیه آن.
۳. بیشتر بر کیفیت تمرکز کنید تا کمیت
تولید سریع ریلزها با هوش مصنوعی چیزی است که بسیاری از تولیدکنندگان محتوا برای گسترش دسترسی خود انجام میدهند. چرا؟ هر بار که پست میگذارند، ممکن است بتوانند فالوورهای جدید جذب کنند. و منطقی است که تعداد ریلزهای با کیفیت که منتشر میکنید را افزایش دهید.
مشکل این است که کمیت معمولاً با خطر کاهش کیفیت همراه است.
زمانی که ریلزهای جدیدی ایجاد میکنید، از خود بپرسید:
- آیا این ریلز چیزی است که شما میخواهید تماشا کنید؟
- آیا با این ریلز به مخاطبان خود ارزش ارائه میدهید؟
- آیا چیزی وجود دارد که در حال حاضر بتوانید انجام دهید تا ریلز را قبل از پست کردن بهبود ببخشید؟
اگر ریلزهای با کیفیت پایینی بسازید که مردم نمیخواهند تماشا کنند، در معرض خطر تعامل پایین و عدم دریافت ۱۰ هزار بازدیدی که میخواهید، قرار خواهید گرفت. اگر در رسیدن به هدف خود مشکل دارید، ممکن است محتوای شما ارزشمند نباشد.
۴. خرید بازدید
اگر میخواهید بهطور غیرمستقیم به بازدیدهای بیشتری دست یابید، از تیم آوپنل aopanel بازدیدهای ریلز بخرید. ما بستههای ریلز مقرونبهصرفهای ارائه میدهیم و نتایج سریعی ارائه میکنیم:
- بازدیدهای واقعی برای ریلزهای شما
- نتایج سریع
تیم ما بازدیدهای واقعی و نه بازدیدهای فیک، با قیمت بسیار مناسب ارائه میدهد.
پیشنهاد ویژه : خرید ویو اینستاگرام
۵. موسیقی و صداهای مناسب را انتخاب کنید
صدا یکی از حوزههای تولید محتوا است که بسیاری از افراد به آن توجه نمیکنند. شما میتوانید از صدا بهعنوان یک راه برای جذب بینندگان و حفظ علاقه آنها به ریلزهای خود استفاده کنید. اگر قبل از یک انتقال در ویدیو، صدا اضافه کنید یا موسیقی ترند را به آن بیفزایید، میتواند به شما کمک کند:
- بینندگان را در تماشای ویدیو نگه دارید.
- در زمانهایی که افراد به دنبال ویدیوهایی با موسیقی خاص هستند، نمایش داده شوید.
- صداها و موسیقیهای ترند را اضافه کنید تا به بهبود ویدیوهای خود کمک کنید.
۶. زیرنویسها و بندانگشتیها را اضافه کنید
زیرنویسها راهی عالی برای رسیدن ریلزهای شما به مخاطبان جدید و گستردهتر هستند. باید به یاد داشته باشید که بسیاری از افراد ویدیوهای شما را با صدای خاموش مشاهده میکنند.
و اگر زیرنویسی نداشته باشید، آنها ریلزهای شما را ترک میکنند چون شخص دیگری صدای ویدیو را دارد.
زیرنویسها را اضافه کنید، حتی با استفاده از یکی از تولیدکنندههای زیرنویس متعدد، و این کار تعامل و بازدیدها را افزایش میدهد. همچنین میخواهید برای ریلز خود بندانگشتی انتخاب کنید که بهصورت استراتژیک باشد. یک بندانگشتی خوب – که به آن Cover گفته میشود – میتواند کلیکها و بازدیدهای کلی بیشتری جذب کند.
۷. ریلزهای خود را ترویج کنید
اگر بودجهای دارید، به ترویج ریلزهای خود فکر کنید. اینستاگرام به شما این امکان را میدهد که در واقع هر ریل را به یک تبلیغ برای پروفایل خود تبدیل کنید.
در اینجا چگونگی آن آمده است:
- به حساب اینستاگرام خود وارد شوید.
- بر روی آیکون پروفایل خود ضربه بزنید تا به صفحه پروفایل خود بروید.
- ریلزی را که میخواهید ترویج کنید پیدا کنید.
- بر روی دکمه “Boost post” (ترویج پست) ضربه بزنید.
- دستورات را دنبال کنید و بودجه خود را تعیین کنید.
ترویج ریلزهای شما تقریباً تضمین میکند که بازدیدهای بیشتری دریافت خواهید کرد و اگر مایل باشید پولی برای آن هزینه کنید، بهراحتی میتوانید به هدف ۱۰ هزار بازدید برسید.
۸. ریلزهای خود را در زمان مناسب منتشر کنید
ایجاد محتوای باکیفیت تنها یکی از قطعات پازل است. اگر در زمانی که مخاطبان شما بیشتر فعال هستند پست نگذارید، به سختی میتوانید به ۱۰ هزار بازدید برسید.
کی باید پست کنید؟ به Insights خود نگاهی بیندازید تا ببینید مخاطبان شما در چه زمانی بیشتر فعال هستند.
۹. سعی کنید ریلزهای خود را کوتاه نگهدارید
ریلزهای اینستاگرام میتوانند تا ۹۰ ثانیه طول داشته باشند، اما فقط به این دلیل که میتوانید ریلزهای ۹۰ ثانیهای بسازید، به این معنا نیست که باید این کار را انجام دهید.
متوسط زمان مشاهده ریلزها فقط ۸ ثانیه است، بنابراین سعی کنید هدفگذاری کنید بر روی ۱۰ ثانیه یا کمتر. هدف شما باید جلب توجه مخاطب در ۲ ثانیه اول باشد تا آنها را نگه دارید و از اسکرول کردن باز دارید.
اگر ریلزهای خود را کوتاه نگهدارید و یک قلاب عالی داشته باشید، احتمال اینکه افراد تا انتها به تماشای آن ادامه دهند بیشتر خواهد بود.
۱۰. سوالاتی بپرسید تا بازدیدهای بیشتری را تشویق کنید
یکی از بهترین راهها برای افزایش تعامل و تشویق به بازدیدهای بیشتر، پرسیدن سوالات است. از بینندگان بخواهید نظر خود را در مورد چیزی مرتبط با ریلز شما بیان کنند یا داستان خود را در کامنتها به اشتراک بگذارند.
وقتی از مردم میخواهید که نظر دهند، مشخص باشید. بهعنوان مثال، اگر در حال سفر به شمال گیلان هستید، از مردم بپرسید آیا تا به حال به آن شهر رفتهاند و مکان مورد علاقهای که در آنجا بازدید کردهاند را به اشتراک بگذارند. این کار حدس زدن در مورد کامنتگذاری را حذف میکند زیرا آنها نیازی به فکر کردن درباره پاسخ خود ندارند. مردم وقتی اینقدر راحت نظر بدهند، بیشتر احتمال دارد که پاسخ دهند.
مردم عاشق به اشتراکگذاری افکار و داستانهای خود هستند، بنابراین این یک روش آسان برای افزایش بازدیدهایتان میتواند باشد.
۱۱. استفاده از افکتها و استیکرهای ویژه را آغاز کنید
آیا میخواهید ریلزهای خود را متمایز کنید؟ هر زمان که مربوط باشد، از افکتهای ویژه و استیکرها استفاده کنید. این ویژگیها نه تنها محتوای شما را منحصربهفردتر میکند، بلکه تعامل را نیز بهبود میبخشد.
اکنون افکتهای ویژه زیادی برای ریلزها در دسترس است، بنابراین ایجاد ویدیوهای کوتاه جذابتر از همیشه آسانتر است.
هنگام افزودن استیکرها، بر روی مواردی تمرکز کنید که تعامل را تشویق میکنند. بهعنوان مثال، میتوانید نظرسنجیها، آزمونها و اسلایدرها را به ریلزهای خود اضافه کنید. این عناصر تعامل ریلزهای شما را قابل اشتراکگذاریتر میکند. هرچه افراد بیشتر با ویدیوی شما تعامل داشته باشند، شانس آن بیشتر خواهد بود که به صفحه Explore Instagram برسد، جایی که میتوانید به راحتی ۱۰ هزار بازدید ریلز کسب کنید.
شما همچنین میتوانید برشهایی ایجاد کنید که عکسهای شما را به استیکرهایی تبدیل میکند که میتوانید در ریلزها استفاده کنید. همچنین پیشنهاد میکنیم از استیکر زیرنویس استفاده کنید، که بهطور خودکار زیرنویسها را برای ریلزهای شما ایجاد میکند.
۱۲. از Instagram Insights استفاده کنید
برای تجزیه و تحلیل عملکرد ریلزهای خود، از Instagram Insights استفاده کنید. این ابزار به شما اطلاعاتی دربارهی عملکرد ریلزها، میزان تعامل و رفتار مخاطبانتان ارائه میدهد، که میتواند به شما کمک کند تا راهبردهای خود را بهبود ببخشید و به سمت کسب ۱۰ هزار بازدید ریلز پیش بروید.
اگر میخواهید ریلزهایی بسازید که ۱۰ هزار بازدید داشته باشند، باید بدانید که مخاطبان شما چه چیزی را دوست دارند و چه زمانی آنلاین هستند.
چگونه میتوانید بفهمید که مخاطبان شما چه چیزی را دوست دارند و چه زمانی بیشترین فعالیت را دارند؟ به بخش Insights اینستاگرام خود مراجعه کنید.
تب Insights شما منبع بسیار ارزشمندی است زیرا به شما اطلاعات زیر را میدهد:
- بازدیدها، دسترسی و تعامل برای ریلزها، استوریها و پستهای فید
- تعداد افرادی که با محتوای شما تعامل داشتهاند و زمان آن
- سلیقه مخاطبان
این معیارها به شما کمک میکند تا بفهمید چه نوع محتوایی بیشترین توجه و تعامل را از سوی مخاطبانتان جلب میکند.
سخن پایانی
کسب ۱۰ هزار بازدید ریلز برای هر اینستاگرامی یک موفقیت به شمار میرود، بهویژه زمانی که شما در حال رقابت با سایر تولیدکنندگان برای جلب توجه هستید. از راهنمای ما استفاده کنید تا شروع به کسب بازدیدهای بیشتر کنید و محتوایی بسازید که مخاطبانتان خواهان آن هستند. پس از اینکه اولین ۱۰ هزار بازدید خود را کسب کردید، متوجه خواهید شد که کسب بازدیدهای بیشتر و رشد حساب کاربریتان آسانتر خواهد بود.
قدم بعدی : چطور به 100 هزار بازدید ریلز برسیم!؟
4 دیدگاه ها
این که به ۱۰ هزار بازدید برسیم خیلی جذابه! به نظرم نکات این مقاله خیلی کمککننده بود.
این که به ۱۰ هزار بازدید برسیم خیلی جالب بود، ولی من هنوز توی مرحله اول هستم! امیدوارم نکات بیشتری رو برای موفقیت پیدا کنم.
مقاله شما خیلی مفید بود، من همیشه از این که چطور باید به ۱۰ هزار بازدید برسم سر در گم بودم. به نظرتون باید بیشتر روی هشتگها کار کنم یا محتوای خاص؟
به نظرتون الگوریتم اینستاگرام به بازدید ریلز چطور تاثیر میذاره؟ آیا باید خیلی دقیقتر محتوای خودمون رو تحلیل کنیم؟