جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

چگونه کامنت اینستاگرام را افزایش دهیم ؟ افزایش کامنت‌های اینستاگرام

راهنمای مطالعه

با تغییر مداوم الگوریتم اینستاگرام، برای بازاریابان شبکه‌های اجتماعی بسیار مهم است که به‌روز بمانند و یک استراتژی مؤثر برای اینستاگرام پیدا کنند.

یک استراتژی که نه تنها برای شما دنبال‌کنندگان بیشتری به همراه دارد، بلکه نرخ تعامل شما را نیز افزایش می‌دهد و در نتیجه باعث افزایش تعداد کامنت در زیر محتوای شما می‌شود.

به بیان ساده، هرچه تعامل بیشتری در زیر پست‌های خود داشته باشید، اینستاگرام بیشتر شما را می‌پسندد. الگوریتم این‌گونه عمل می‌کند – وقتی افراد بیشتری با حساب اینستاگرام شما تعامل دارند، لایک‌ها، نظرات و دنبال‌کردن‌هایشان نشان می‌دهد که آن‌ها تمایل به ماندن در اینستاگرام دارند.

در چنین مواردی، این پلتفرم جذاب به احتمال زیاد باعث افزایش بازدید پیچ شما می شود – در مرورگر، هشتگ‌ها، صفحه اکسپلور و غیره.

چگونه کامنت اینستاگرام را افزایش دهیم

  • خرید کامنت دلخواه اینستاگرام
  • از هشتگ‌های خاص و مرتبط استفاده کنید
  • از آهنگ‌های ترند برای Reels اینستاگرام خود استفاده کنید
  • از استوری‌های اینستاگرام استفاده کنید
  • پست‌های فید خود را در استوری‌ها به اشتراک بگذارید
  • افراد، برندها و مکان‌ها را تگ کنید
  • به نظرات پاسخ دهید
  • کپشن‌های طولانی بنویسید
  • سوال بپرسید
  • از تصاویر مقیاس‌دار استفاده کنید، نه مربعی
  • میم بسازید

چگونه کامنت بیشتری در اینستاگرام بگیریم

فقط پست گذاشتن ممکن است کافی نباشد. با این حال، ترفندهای ساده زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای افزایش کامنت‌ اینستاگرام، لایک‌های بیشتر و در نهایت فالوورهای بیشتر استفاده کنید.
بدون مقدمه بیشتر، بیایید وارد شویم به این که چطور می‌توانید از امروز در اینستاگرام ، بیشتر کامنت بگیرید.

خرید کامنت دلخواه اینستاگرام

برای افزایش تعامل و دیده شدن سریع‌تر، خرید کامنت‌های دلخواه یک راه سریع و مؤثر است. وقتی پست‌های شما کامنت‌های واقعی و متنوع دریافت کنند، شانس بیشتری برای جذب فالوورهای جدید و ارتقاء رتبه شما در الگوریتم اینستاگرام خواهید داشت. با کامنت‌های جذاب و هدفمند، نه تنها اعتماد کاربران بیشتری را جلب می‌کنید، بلکه نشان می‌دهید که محتوای شما ارزش گفتگو و تعامل دارد. پس اگر می‌خواهید در اینستاگرام موفق‌تر باشید، خرید کامنت‌های دلخواه را امتحان کنید و اثرات آن را ببینید.

از هشتگ‌های تخصصی استفاده کنید

استفاده از هشتگ‌های تخصصی اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند تا یک جامعه حول برندتان بسازید و تعداد کامنت‌های اینستاگرام خود را سریع‌تر افزایش دهید.

همچنین، رتبه‌بندی در هشتگ‌های کوچکتر راحت‌تر است و به مردم این امکان را می‌دهد که شما را از طریق مرورگر هشتگ پیدا کنند – شاید شما از این مرورگر استفاده نکنید، اما باور کنید که خیلی‌ها از آن استفاده می‌کنند.

برای مثال، به جای اینکه محتوای خود را با هشتگ #دوچرخه_سواری که تقریباً ۲۰ میلیون پست اینستاگرامی دارد، تگ کنید، می‌توانید موقعیت کسب‌وکار خود را به هشتگ اضافه کنید تا آن را محدودتر کنید و به مردم کمک کنید شما را پیدا کنند.

یک مثال عالی از استفاده از هشتگ‌های تخصصی برای هدف قرار دادن جوامع خاص، این پست است:

افزایش کامنت‌های اینستاگرام – استفاده از هشتگ‌ها برای گسترش دسترسی و افزایش کامنت‌ها در اینستاگرام

 

با استفاده از هشتگ‌های خاص و مرتبط با حوزه، این شرکت محصول خود، دوچرخه، را در میان علاقه‌مندان به دوچرخه سواری در اینستاگرام و سراسر ایران تبلیغ می‌کند.
سعی کنید کار مشابهی انجام دهید، هشتگ‌هایی را اضافه کنید که مستقیماً به کسب‌وکار شما مرتبط باشند و پست‌های خود را خاص‌تر کنید.

توجه کنید که چقدر افراد از طریق هشتگ‌ها آمده‌اند. #قدرت_هشتگ

محتوای پرفروش‌تر در اینستاگرام را پیدا کنید، نتایج بازاریابی اینستاگرام خود را اندازه‌گیری کنید. عملکرد هشتگ‌ها را تجزیه و تحلیل کنید. رقبا را پیگیری کنید و استراتژی خود را با استفاده از یک ابزار همه‌کاره رسانه‌های اجتماعی بهبود بخشید.

از آهنگ‌های ترند برای ریلز اینستاگرام خود استفاده کنید

Reels در سال گذشته به محبوب‌ترین نوع محتوا در اینستاگرام تبدیل شده‌اند و شما نمی‌توانید از توانایی آن‌ها غافل شوید. پس چطور می‌توانید دسترسی Reels اینستاگرام خود را افزایش دهید تا کامنت‌ها و تعاملات بیشتری بگیرید؟

از آهنگ ترند شده استفاده کنید. می‌توانید آن را به صورت دستی جستجو کنید.

از استوری‌های اینستاگرام استفاده کنید

استوری اینستاگرام یک روش بسیار آسان برای برقراری ارتباط با مخاطبان شما و گرفتن کامنت‌های بیشتر در اینستاگرام است. چرا؟

جزئی از آن به این دلیل است که اینجا جایی است که طرفداران بیشتر و پرانگیزه شما زمانی که تصویر پروفایل شما در بالای فید اینستاگرامشان ظاهر می‌شود، به آن نگاه می‌کنند.

دلیل دیگر این است که استوری‌ها ویژگی‌های زیادی دارند که به شما این امکان را می‌دهند تا به طور مستقیم با مخاطبان خود تعامل کنید. شما می‌توانید نظرسنجی بسازید، سوال بپرسید و جواب دهید، احساسات مردم را درباره یک موضوع بسنجید، آزمون برگزار کنید و …

این نوع محتوا یک راه عالی برای ساخت برند خود با استفاده از رسانه‌های اجتماعی و ایجاد یک جامعه وفادار از طرفداران است. استوری‌ها همچنین در مرورگر هشتگ یا صفحه اکسپلور نمایش داده می‌شوند، بنابراین شما می‌توانید هشتگ‌هایی در آنجا اضافه کنید و محتوای خود را برای افرادی که شما را فالو نکرده‌اند، قابل مشاهده‌تر کنید.

افزایش کامنت‌های اینستاگرام – ویژگی‌های مختلف استوری‌های اینستاگرام

هک رشد سریع:

با زمان‌بندی استوری‌ها به‌طور پیش‌فرض، زمان خود را ذخیره کنید و تعامل اینستاگرام خود را افزایش دهید.
به جای اینکه هر استوری را دستی و در زمان‌های مختلف منتشر کنید، می‌توانید این کار را خودکار انجام دهید تا مطمئن شوید که محتوا در زمانی که مخاطبان شما فعال‌تر هستند، ارسال می‌شود. این روش ساده به شما کمک می‌کند که روی کارهای دیگر تمرکز کنید و در عین حال حضور مداوم و ثابت خود در اینستاگرام را حفظ کنید، بدون اینکه نیازی به زمان گذاشتن برای هر پست باشد و به راحتی تعاملات بیشتری بگیرید!

اشتراک‌گذاری پست‌های فید خود در استوری‌ها

این روند اخیراً بسیار محبوب شده است و دلیل خوبی هم دارد. به‌خاطر الگوریتم اینستاگرام، نمایش پست‌های شما در فید دنبال‌کنندگان سخت‌تر از قبل شده است.
به همین دلیل، شما باید پست‌های معمولی خود را در استوری‌ها هم به اشتراک بگذارید. به این ترتیب، افراد بیشتری محتوای جدید شما را خواهند دید و در نهایت کامنت‌های اینستاگرام شما در پست‌هایتان افزایش پیدا خواهد کرد.

1. به هر یک از پست‌های فید خود بروید.

2. روی فلش در گوشه پایین سمت چپ کلیک کنید.

3. سپس روی گزینه «افزودن پست به استوری» کلیک کنید.

 

افراد، برندها و مکان‌ها را تگ کنید

این یکی ساده‌ترین روش‌هاست. شما افراد، دوستانشان، برندها یا دیگر حساب‌های اینستاگرام را برچسب (تگ) می‌زنید. آن‌ها این موضوع را خواهند فهمید و این باعث می‌شود که توجه کاربران دیگر را جلب کنید و محتوای شما در مکان‌های مختلف ظاهر شود.

همچنین باید مکان‌ها را تگ بزنید تا به افرادی که در منطقه شما هستند کمک کنید شما را پیدا کنند. این موضوع برای کسب‌وکارهای محلی بسیار مهم است.

نکته حرفه‌ای: برای پست‌های فید اینستاگرام، بهتر است کاربران را در داخل عکس یا ویدیو برچسب بزنید نه در توضیحات. اینگونه برای آن‌ها راحت‌تر است که متوجه شوند شما آن‌ها را برچسب زده‌اید. این به ویژه برای کاربرانی که دنبال‌کننده‌های زیاد و ترافیک بالایی دارند مهم است.

به کامنت‌ها پاسخ دهید

دلتان می‌خواهد سریع‌تر کامنت‌های اینستاگرام خود را افزایش دهید؟

خب، در اینجا یک ترفند ساده دیگر برای شما وجود دارد. اگر می‌خواهید کامنت‌های واقعی بیشتری در پست‌های اینستاگرام خود داشته باشید و قبلاً تعدادی کامنت دریافت کرده‌اید، فقط به آن‌ها پاسخ دهید.

اگر علم ما درست باشد، این کار حداقل تعداد کامنت‌های پست شما را دو برابر خواهد کرد.

کامنت‌های بیشتر یعنی تعامل بیشتر در اینستاگرام و دیده شدن بیشتر. و اگر این برای شما کافی نیست، می‌توانید از افراد سوالات بپرسید و در داخل بخش کامنت‌ها مکالمات واقعی ایجاد کنید!

و اگر شما حساب کاربری بزرگی دارید یا چندین پروفایل اینستاگرام مدیریت می‌کنید و روزانه صدها کامنت دریافت می‌کنید، می‌توانید همه آن‌ها را با استفاده از برنامه‌های مدیریت اینستاگرام، مدیریت کنید.

شما حتی می‌توانید پاسخ دادن به کامنت‌ها و دایرکت‌ها را با استفاده از برنامه‌های مدیریت اینستاگرام، بصورت خودکار انجام دهید.

کپشن‌های طولانی بنویسید

همه از یک داستان خوب خوششان می‌آید، درست است؟ اینستاگرام یکی از آن پلتفرم‌های اجتماعی است که در آن رسیدن به حد مجاز کاراکترها سخت است و این به شما آزادی زیادی می‌دهد.

در حال حاضر، توضیحات شما می‌تواند تا ۲۲۰۰ کاراکتر طول داشته باشد! شما می‌توانید داستان‌های زندگی خود را به اشتراک بگذارید، بحث‌هایی ایجاد کنید، از مردم سوال بپرسید، درخواست اقدام کنید یا همه این‌ها را یکجا انجام دهید.

فقط یادتان باشد که توضیحات شما باید نه تنها جالب باشد بلکه باید کاربران را به کامنت گذاشتن در پست‌های اینستاگرام شما تشویق کند.

سوال بپرسید

کامنت‌های بیشتر در اینستاگرام به صورت رایگان! ممکن است به اندازه کافی روی این موضوع تاکید نکرده باشم، اما شما همیشه می‌توانید از دیگر کاربران اینستاگرام سوالات مستقیم داخل توضیحات پست خود بپرسید و سپس به آن‌ها پاسخ دهید. همه چیز در اینجا یک چرخه کامل می‌شود.

از تصاویر با نسبت ابعاد مختلف (نه فقط مربع) استفاده کنید

این یکی جالب است. ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که به نظر می‌رسد همه به سرعت از فید اینستاگرام پایین می‌روند.

برای اینکه محتوای شما بیشتر دیده شود، می‌توانید سعی کنید آن را بزرگ‌تر کنید، چون چرا که نه؟

طبق تجربه تیم ما ( آوپنل ) ، تصاویر افقی به طور میانگین ۹٪ تعامل کمتری نسبت به تصاویر مربعی دریافت می‌کنند، در حالی که عکس‌هایی که ابعاد عمودی اینستاگرام را رعایت می‌کنند (۴:۵ برای پرتره‌ها) در مقایسه با مربع‌ها ۱۳٪ بیشتر تعامل دارند.

به سادگی تصویر خود را مقیاس‌بندی کنید به جای اینکه آن را به یک مربع کوچک برش دهید. این باعث می‌شود احتمال بیشتری وجود داشته باشد که مردم از اسکرول کردن دست بکشند و پست اینستاگرام شما را ببینند.

میم بسازید

میم‌های رسانه‌های اجتماعی به خاطر ویروسی شدن ( تکثیر شدن ) شناخته شده‌اند و مردم دوست دارند دوستانشان را زیر آن‌ها تگ کنند. این تصاویر می‌توانند تعامل زیادی به پروفایل‌های اینستاگرام شما بیاورند.

همچنین به راحتی قابل اشتراک‌گذاری هستند. تا زمانی که میم شما مناسب و با برند شما هم‌خوانی داشته باشد، استفاده از آن‌ها اشکالی ندارد. علاوه بر این، چه کسی از یک خنده خوب بدش می‌آید؟

شما می‌توانید آن‌ها را از صفحات دیگر «بخوانید»، اما پیشنهاد می‌کنم سعی کنید آن‌ها را خاص کنید و خودتان بسازید. اپلیکیشن‌های رایگان زیادی برای ساخت میم وجود دارند.

سخن پایانی

برای افزایش کامنت‌های اینستاگرام و جذب فالوورهای واقعی، چرا خودتان را به دردسر بندازید؟
ما در تیم آوپنل aopanel ، به شما کمک می‌کنیم تا ترفندهای این مقاله رو بهتر و سریع‌تر پیش ببرید و روی تولید محتوا و رشد کسب‌وکارتون تمرکز کنید. خرید کامنت‌های واقعی و دلخواه و حتی کامنت میکس، همه چیز در دستان ماست! همین الان از خدمات ما استفاده کنید و تجربه‌ای متفاوت از موفقیت در اینستاگرام داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
پیشنهاد می‌کنیم این مقالات را هم بخوانید

یک دیدگاه

  1. مقاله خیلی عالی و کاربردی بود! نکات خوبی درباره افزایش کامنت‌های اینستاگرام گفته بودید، مخصوصاً بخش مربوط به استفاده از هشتگ‌های تخصصی و استوری‌ها برای تعامل بیشتر خیلی به درد بخور بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *