جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

چگونه به یک میلیون بازدید ریلز (Reels) اینستاگرام برسیم ؟ 10 + 1 استراتژی حتمی!

راهنمای مطالعه

یک میلیون یک عدد بسیار بزرگ است. اگر بخواهیم این رقم را در مقیاس مقایسه کنیم، کل کشور فیجی می‌توانند ریلزهای شما را تماشا کنند، و شما هنوز به این نقطه نخواهید رسید. برای رسیدن به یک میلیون بازدید ریلز ، باید زمان و تلاش زیادی را صرف تولید محتوای خود کنید.

برای اینکه به طور مؤثر به یک میلیون بازدید در ریلزها برسید، لازم است ابتدا اهداف کوچکتری را برای خود تعیین کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید تعداد بازدیدهای خود را به سرعت افزایش دهید، پیشنهاد می‌کنیم به مقاله ما با عنوان چگونه ۱۰ هزار بازدید ریلز برسیم؟ 12 ترفند 1403 مراجعه کنید که به شما کمک خواهد کرد تا با رعایت برخی نکات ساده، تعداد بازدیدهای خود را گام به گام افزایش دهید. رسیدن به این اهداف کوچک‌تر به شما اعتماد به نفس می‌دهد و موجب می‌شود که در مسیر رسیدن به یک میلیون بازدید موفق‌تر عمل کنید.

اگرچه ما راهنمایی برای رسیدن به 100 هزار بازدید ریلز  داریم، برای رسیدن به ۱ میلیون بازدید باید استراتژی خود را تقویت کنید.

در این مطلب در وبلاگ آوپنل به بیان موارد زیر میپردازیم:

  • چگونه بازدیدهای خود را افزایش دهید
  • استراتژی‌هایی که برترین تولید کنندگان محتوا برای جذب بازدید بیشتر استفاده می‌کنند
  • چگونگی کمک همکاری با دیگران برای دستیابی به اهداف بازدید اینستاگرام شما

اگر می‌خواهید به‌صورت طبیعی بازدید ریلزهای خود را افزایش دهید، می‌توانید استراتژی‌های زیر را به کار بگیرید و به سرعت نتایج آن را مشاهده کنید. به خاطر داشته باشید که این تنها نقطه شروعی برای نمایش محتوای شماست.

رسیدن به یک میلیون بازدید در ریلزهای Instagram زمان می‌برد و هیچ راه میان‌بری برای این سطح از بازدید وجود ندارد. اگر مایلید سخت کار کنید و تلاش کنید، بازدیدها به‌تدریج افزایش خواهند یافت.

چگونه به یک میلیون بازدید در ریلزها برسیم؟

ریلزها برای جذب تعامل فوق‌العاده هستند و روشی عالی برای افزایش دنبال‌کنندگان شما به شمار می‌روند. مردم از اینکه محتوای شما را در فرمت‌های مختلف به اشتراک می‌گذارید قدردانی می‌کنند. اگر از نکات زیر پیروی کنید، رشد حساب‌های اجتماعی‌تان در تمام پلتفرم‌ها آسان‌تر خواهد بود.

اما اولین نکته مختص به محتوای ویدیویی است – زیرا مردم به شدت به آن علاقه‌مندند.

۱. افراد را در ۳ ثانیه اول ویدیوی خود جذب کنید

 

ریلزهای اینستاگرام می‌توانند مغناطیسی باشند و توجه بیننده را از لحظه‌ای که روی آن کلیک می‌کنند جلب کنند. و اگر تا به حال روی یک ویدیو گیر کرده‌اید از لحظه‌ای که پخش شده، به این دلیل است که کسی از یک قلاب غیرقابل مقاومت استفاده کرده که باعث می‌شود بینندگان از ابتدا تا انتها آن را تماشا کنند.

قلاب چیست؟

قلاب نوعی مقدمه برای داستان شماست. شما می‌خواهید فرد به تماشای ادامه ویدیو ترغیب شود، درست است؟ پوریا پوتک از قلاب‌ها در یوتیوب استفاده می‌کند و با نشان دادن چیزی عجیب شروع می‌کند و سپس مخاطب را در طول کل داستان همراه خود می‌برد.

شما می‌توانید کاری مشابه انجام دهید، به‌طور مثال:

  • پیش‌نمایشی از پیشنهاد ارزش خود ارائه دهید، یعنی آنچه که فرد با تماشای کل ویدیو به دست خواهد آورد.
  • یک ارتباط ایجاد کنید که برای بیننده قابل‌درک باشد و او را تا پایان ویدیو نگه دارد.
  • با پرسیدن یک سؤال، فرد را ترغیب کنید تا ادامه ویدیو را ببیند.

می‌توانید با یک مشکل شروع کنید و توضیح دهید چگونه آن را حل کرده‌اید، یا نتایج را نشان دهید. مثلاً: “من نمی‌دانستم چگونه روغن ماشینم را عوض کنم تا اینکه…”. سپس با ویدیو ادامه می‌دهید.

برای هر ویدیویی که ایجاد می‌کنید، باید با قلابی شروع کنید که بینندگان را به تماشای آن وادار کند.

۲. داستان بگویید

شما افراد را جذب کرده‌اید، اما اکنون زمان آن است که داستانی را روایت کنید. به عنوان مثال، در مثال بالا، شما روغن خود را تغییر داده‌اید. حالا می‌توانید داستانی درباره چگونگی خواندن کتاب‌ها، پرسیدن از مکانیک و سپس تصمیم‌گیری برای انجام تغییر روغن تعریف کنید.

شاید شما:

  • یک آچار مخصوص روغن خریده باشید.
  • فیلتر روغن خود را فراموش کرده باشید.
  • درباره مکان مناسب دور انداختن روغن تحقیق کرده باشید.

هر چیزی که تولید می‌کنید، پشت آن یک داستان وجود دارد و به همین دلیل است که مردم عاشق رسانه‌های اجتماعی و ریلزهای اینستاگرام هستند. اگر از ریلز خود برای روایت داستان استفاده کنید، بسیار قدرتمندتر از تصاویر خواهد بود چون به‌صورت بصری آن را نشان می‌دهد.

مستقیماً با مخاطبان خود در ریلز صحبت کنید و از صرف زمان برای فکر کردن به داستانتان نترسید.

چند چیز که به شما کمک می‌کند عبارتند از:

  • ویدیو از کجا شروع می‌شود؟
  • پایان آن چیست؟
  • چه مراحلی را برای رسیدن به پایان طی کرده‌اید؟
  • آیا اتفاق غیرمنتظره‌ای بین شروع فیلم‌برداری و پایان رخ داده است؟

۳. از هشتگ‌های مناسب استفاده کنید

هشتگ برای یک میلیون بازدید ریلز

هشتگ‌ها چیزی هستند که بسیاری از تولیدکنندگان محتوا به آن توجه نمی‌کنند. اگر می‌خواهید مردم محتوای شما را به‌صورت طبیعی پیدا کنند، می‌توانید با استفاده از هشتگ‌ها به آن‌ها کمک کنید.

نمی‌دانید هشتگ چیست؟ این همان “#کلمه” است که در توضیحات پست‌ها مشاهده می‌کنید. اینستاگرام این کلمات را تجزیه می‌کند و سپس آن‌ها را به پایگاه داده داخلی خود اضافه می‌کند. اگر فردی برای هشتگ جستجو کند، پست شما می‌تواند به عنوان یک:

  • پست برتر
  • پست اخیر

پست‌های برتر در بالای جستجوی اینستاگرام برای یک هشتگ نمایش داده می‌شوند و بازدیدکنندگان طبیعی زیادی را به محتوای شما جذب می‌کنند.

اما از کجا باید هشتگ‌های مناسب پیدا کنید؟

می‌توانید به سادگی “#” را در بخش جستجوی اینستاگرام تایپ کنید و از آن برای یافتن تعداد دفعات جستجوی هشتگ موردنظر خود استفاده کنید.

۴. به طور منظم ریلز پست کنید

اگر به تولیدکنندگان محتوایی که دنبال می‌کنید فکر کنید، متوجه می‌شوید که کسانی که به‌طور منظم پست می‌کنند، معمولاً بیشتر:

  • لایک
  • کامنت
  • بازدید

دریافت می‌کنند. چرا؟

زیرا افراد موجوداتی عادت‌پذیر هستند. دنبال‌کنندگان شما می‌خواهند بدانند چه زمانی محتوای جدید از شما منتشر می‌شود. این ممکن است به این معنا باشد که شما باید هر دوشنبه و جمعه ریلز پست کنید.

۵. برای ریلزهای خود کاور بسازید

ریلزهای اینستاگرام کاورهای مخصوص به خود دارند و این کاورها همانند نوعی تصویر کوچک (thumbnail) عمل می‌کنند. اگر هر نوع محتوای ویدیویی تولید کرده‌اید، می‌دانید که تصویر کوچک برای جذب کلیک بسیار مهم است. مردم به تصویر کوچک نگاه می‌کنند و تصمیم می‌گیرند که آیا می‌خواهند روی ویدیو کلیک کنند یا خیر.

اما چگونه می‌توانید کاور بسازید؟

می‌توانید از ویرایشگرها برای یافتن یک تصویر از ویدیوی خود استفاده کنید، آن را ویرایش کرده و یک کاور ایجاد کنید. افزودن کاور بسیار ساده است:

  1. یک ریلز بسازید.
  2. به تنظیمات اشتراک‌گذاری بروید.
  3. روی Cover ضربه بزنید > Add From Camera Roll (اضافه کردن از گالری دوربین).

شما می‌توانید از تصویر سفارشی خود به عنوان کاور ریلز استفاده کنید. ما متوجه شدیم که تغییر کاور به چیزی جذاب‌تر می‌تواند تعداد بازدیدهای بیشتری به ریلز جذب کند. اگر نزدیک به یک میلیون بازدید هستید، استفاده از یک کاور جالب‌توجه ممکن است شما را به مرز ۱ میلیون بازدید برساند.

کاوری که اضافه می‌کنید قطعاً کیفیت بسیار بالاتری نسبت به کاور حاصل از فیلم خواهد داشت.

۶. از متن استفاده کنید

بسیاری از کاربران اینستاگرام ریلزها را بدون صدا تماشا می‌کنند. اگر می‌خواهید مردم را درگیر نگه دارید و بازدیدهای خود را افزایش دهید، مهم است که با اضافه کردن متن به ریلزهای خود، به این دسته از کاربران توجه کنید.

متن به مردم می‌گوید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است، بنابراین حتی اگر آن‌ها ریلز شما را بدون صدا تماشا کنند، می‌توانند آنچه در حال رخ دادن است را بفهمند.

تخمین زده می‌شود که ۸۵٪ از مردم ویدیوها را در حالت بی‌صدا تماشا می‌کنند، بنابراین اگر متنی اضافه نکنید، تعداد زیادی از بینندگان خود را از دست می‌دهید.

برای جذاب‌تر کردن متن خود، می‌توانید با فونت‌های مختلف آزمایش کنید یا از ابزارهای زیرنویس‌گذاری استفاده کنید که به‌صورت خودکار زیرنویس‌ها را برای ریلزهای شما تولید کرده و در زمان صرفه‌جویی می‌کنند.

۷. از موسیقی ترند استفاده کنید

موسیقی برای یک میلیون بازدید ریلز

اینجا یک راه کمتر شناخته شده برای افزایش بازدید ریلزهای اینستاگرام شما وجود دارد: از موسیقی‌های محبوب یا ترند استفاده کنید.

وقتی یک ریلز را در اینستاگرام تماشا می‌کنید، یک آیکون کوچک زیر سه نقطه (زیر آیکون اشتراک‌گذاری) در سمت راست پایین صفحه مشاهده خواهید کرد. اگر روی آن آیکون ضربه بزنید، شما را به صفحه‌ای برای آن صدا هدایت می‌کند، جایی که می‌توانید به موسیقی گوش دهید و سایر ریلزهایی که از آن آهنگ استفاده کرده‌اند را ببینید.

اگر از صدای ترند استفاده می‌کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد ریلز شما را در صفحه مربوط به آن صدا پیدا کنند.

در حالی که استفاده از صدای ترند در محتوای شما عالی است، همچنین مهم است که مطمئن شوید موسیقی با محتوای ریلز شما مرتبط است. به عبارت دیگر، فقط به این دلیل که موسیقی محبوب است، آن را اضافه نکنید. اگر با حال و هوای ویدئوی شما همخوانی ندارد، به دنبال چیزی بگردید که مناسب‌تر باشد.

۸. زمانی که مخاطبانتان آنلاین هستند پست بگذارید

 

اینستاگرام میلیاردها کاربر دارد، اما به‌راحتی می‌توان فرض کرد که می‌توانید ریلزهای خود را در هر ساعتی از روز پست کنید و بازدیدهای زیادی بگیرید. اما این‌گونه کار نمی‌کند.

برای حداکثر رساندن دسترسی خود، باید زمانی که مخاطبانتان آنلاین هستند، پست بگذارید.

چگونه می‌توانید بفهمید که مخاطبانتان چه زمانی آنلاین هستند؟ اگر یک حساب تجاری دارید، به بخش Instagram Insights خود مراجعه کنید.

در داشبورد Insights، تب Most Active Times را خواهید یافت که به شما نشان می‌دهد کدام ساعات هر روز مخاطبانتان بیشتر فعال هستند.

این زمان‌ها را یادداشت کنید و شروع به پست‌گذاری کنید وقتی می‌دانید که افراد آنلاین هستند و ریلز شما را خواهند دید.

هیچ داده‌ای در تب Insights خود ندارید؟ سعی کنید در روزهای هفته بین ساعت ۷ تا ۸ صبح پست کنید. این زمانی است که کاربران تازه بیدار شده و تلفن‌های خود را چک می‌کنند، بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که ریلز شما را ببینند.

۹. از آنالیزها برای بهبود محتوای خود استفاده کنید

اگر هدفتان رسیدن به یک میلیون بازدید ریلز است، باید به طور مداوم محتوای خود را بهبود بخشید. هر ریلز باید بهتر از قبلی باشد.

اما چگونه می‌توانید بدانید چه نوع محتوایی برای مخاطبان شما بهتر کار می‌کند؟

از آنالیزها یا Instagram Insights استفاده کنید تا بفهمید. می‌توانید اطلاعات جداگانه‌ای برای هر ریلز خود مشاهده کنید، از جمله:

  • تعداد پخش‌ها، لایک‌ها، کامنت‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و ذخیره‌ها
  • دسترسی (تعداد حساب‌هایی که ریلز شما را دیده‌اند)
  • تعاملات

از این اطلاعات استفاده کنید تا ببینید کدام ریلزها عملکرد خوبی داشته‌اند و کدام‌ها نه. محتوای بیشتری از آنچه که خوب عمل کرده تولید کنید تا الگوریتم و مخاطبان خود را با چیزی که دوست دارند، تغذیه کنید.

۱۰. خرید بازدیدها

دنبال راهی ساده برای رسیدن به یک میلیون بازدید ریلز هستید؟ بازدید بخرید! فقط مطمئن شوید که ارائه‌دهنده‌ای معتبر و قابل اعتماد را انتخاب می‌کنید که بازدیدهای واقعی از حساب‌های واقعی ارائه دهد.

ما در تیم آوپنل aopanel بسته‌هایی متنوع بازدید اینستاگرام با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت برای ریلزهای شما داریم.

خرید ویو اینستاگرام می‌تواند راهی عالی برای شروع ریلزهای شما باشد و به جذب بازدیدهای طبیعی بیشتر در طول زمان کمک کند.

۱۱. همکاری با سایر تولیدکنندگان محتوا

یک میلیون بازدید ریلز در اینستاگرام شما

اگر با دیگر تولیدکنندگان محتوا یا اینفلوئنسرها رابطه‌ای دارید، می‌توانید ریلزهای همکاری ایجاد کنید تا بازدید بیشتری به دست آورید.

ریلزهای همکاری در حساب هر دو کاربر نمایش داده می‌شوند، بنابراین به میزان دو برابر دیده خواهید شد.

برای ایجاد یک پست همکاری:

  1. ابتدا پست را ایجاد کنید.
  2. از تولیدکننده دیگر دعوت کنید تا به عنوان همکار ذکر شود.
  3. هنگامی که آن‌ها دعوت را قبول کردند، ریلز در هر دو حساب منتشر خواهد شد.

همچنین میتوانید برای یادگیری بهتر به مقاله ما با عنوان “چگونه ریلز مشترک در اینستاگرام بگذاریم؟ نحو گذاشتن
ریل مشترک” مراجعه کنید.

همکاری‌ها راهی ساده و سریع برای افزایش بازدیدها هستند. برای اینکه حساب شما برای همکاری در دسترس باشد:

  • به پروفایل اینستاگرام خود بروید.
  • روی آیکون منو (سه خط افقی در گوشه بالا سمت راست) ضربه بزنید.
  • تنظیمات و حریم خصوصی را انتخاب کنید.
  • سپس تگ‌ها و منشن‌ها را بزنید.

در قسمت “چه کسانی می‌توانند شما را تگ کنند” سه گزینه خواهید یافت:

  • اجازه تگ کردن از همه
  • اجازه تگ کردن از کسانی که دنبال می‌کنید
  • اجازه ندادن به تگ‌ها

اگر اجازه تگ‌ها را ندهید، قادر به همکاری با دیگران نخواهید بود. بهترین گزینه این است که اجازه تگ کردن از کسانی که دنبال می‌کنید را انتخاب کنید تا از اسپم جلوگیری کنید.

همچنین، برای حفظ بازدیدهای بالا و جلوگیری از کاهش فالوورهای اینستاگرام که ممکن است بر تعامل و بازدید ریلزهای شما تأثیر بگذارد، مهم است که استراتژی‌های درستی برای حفظ فالوورها داشته باشید. در این زمینه، مقاله چگونه از ریزش فالوورهای اینستاگرام جلوگیری کنیم؟ می‌تواند راهنمایی‌های ارزشمندی ارائه دهد که به شما کمک خواهد کرد تا مخاطبان خود را حفظ کنید و به این ترتیب بازدید ریلزهایتان را در بلندمدت بالا نگه دارید.

خلاصه

هر روز بیش از ۲۰۰ میلیارد ریلز در اینستاگرام و فیس‌بوک پخش می‌شود. اما هزاران تولیدکننده محتوا نیز برای به دست آوردن بازدید و تعامل تلاش می‌کنند. برای رسیدن به یک میلیون بازدید ریلز، باید در میان این جمعیت برجسته شوید. از راهنمای ما استفاده کنید تا شروع به ساخت ریلزهای منحصربه‌فردی کنید که بازدیدهای زیادی به دست می‌آورند.

5/5 - (5 امتیاز)
پیشنهاد می‌کنیم این مقالات را هم بخوانید

‫4 دیدگاه ها

  1. خیلی عالی بود! اگه واقعاً بتونیم این استراتژی‌ها رو پیاده‌سازی کنیم، فکر می‌کنم به راحتی می‌تونیم به یک میلیون بازدید برسیم.

  2. من هیچ‌وقت نتونستم ریلزهایی با بازدید بالا بسازم. شاید باید محتوای خودم رو متفاوت‌تر کنم.

  3. خیلی خوشحال شدم که این مقاله رو پیدا کردم! من همیشه به دنبال راه‌هایی بودم که ریلز من بیشتر دیده بشه. شما فکر می‌کنید تاثیر ترندهای روز روی بازدید ریلز خیلی زیاد هست؟

  4. فکر می‌کنم یکی از عوامل مهم این باشه که ریلز همیشه متناسب با موضوعات روز باشد. آیا این برای موفقیت ضروریه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *