جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

نحوه اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام + مثال الهام بخش

راهنمای مطالعه

مقدمه

راهنمای سریع و گام به گام برای هر آنچه که باید در مورد افزودن استیکر لینک به استوری‌ اینستاگرام خود بدانید، به همراه مثال‌هایی از نحوه استفاده برندها و خالقان محتوا از آن‌ها

 یادتونه زمانی که افزودن لینک به استوری اینستاگرام نیاز به حداقل 10,000 فالوور داشت؟
خوشبختانه این روزها، با استفاده از استیکر لینک اینستاگرام، این کار بسیار ساده‌تر شده — و حالا می‌توانید آن را بدون توجه به تعداد فالوورهایتان استفاده کنید.

این کار بسیار ارزشمند است، به خصوص اگر بخواهید محتوای خود را در اینستاگرام به کسب درآمد تبدیل کنید. بیش از 60 درصد از کاربران اینستاگرام از این پلتفرم برای تحقیق در مورد برندها و محصولات استفاده می‌کنند و افزودن لینک‌ها به استوری‌ها یک روش عالی برای هدایت آن‌ها به وب‌سایت یا محصولاتتان است.

هنوز متقاعد نشده‌اید؟ در اینجا دقیقاً نحوه افزودن لینک به استوری اینستاگرام را با استفاده از استیکر لینک این پلتفرم آورده‌ایم — همراه با چند مثال از نحوه استفاده سایر خالقان محتوا و برندها از این ویژگی قدرتمند.

لینک استوری اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام گزینه لینک ‘swipe-up‘ در استوری‌ها را با استیکر لینک جایگزین کرده است. پیش از این، ویژگی لینک‌های swipe-up در استوری‌ها تنها برای حساب‌هایی با بیش از 10 هزار فالوور در دسترس بود. اما حالا، هر حساب اینستاگرامی، صرف‌نظر از اندازه آن، می‌تواند لینک را به استوری‌های خود اضافه کند.

بنابراین، شما نیازی به بودن به عنوان یک اینفلوئنسر یا داشتن حساب‌های تأیید شده ندارید تا از ویژگی استیکر لینک اینستاگرام بهره‌مند شوید.

استیکرهای لینک درست مانند هر استیکر دیگری در استوری‌های اینستاگرام ظاهر می‌شوند — اما با یک آیکون لینک قابل کلیک.

شایان ذکر است که شما تنها می‌توانید یک لینک در هر استوری اینستاگرام اضافه کنید. در حال حاضر، امکان اضافه کردن چندین لینک وجود ندارد.

آن‌ها به راحتی بر اساس محتوای شما و برندینگتان قابل سفارشی‌سازی هستند.

شما می‌توانید آن‌ها را جابه‌جا کنید، بچرخانید و اندازه‌شان را تغییر دهید، یا رنگشان را تغییر دهید. و زمانی که کاربران اینستاگرام روی استیکر لینک ضربه می‌زنند، به صفحه لندینگ URLی که به آن لینک داده‌اید هدایت می‌شوند.

چگونه استیکر لینک را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنیم

اضافه کردن لینک به استوری‌های اینستاگرام سریع و راحت است. کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا همانطور که همیشه استوری خود را می‌سازید، اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و روی آیکون مثبت در وسط پایین صفحه بزنید. سپس از منو گزینه ‘Story’ را انتخاب کرده و عکسی یا ویدیویی را برای ایجاد محتوای جدید ثبت یا آپلود کنید.چگونه استیکر لینک را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنیم 1
  2. روی آیکون استیکر در بالای صفحه ضربه بزنید (نماد یادداشت چسبنده).
  3. گزینه ‘Link’ را از بین گزینه‌ها انتخاب کنید.
    چگونه استیکر لینک را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنیم  3
  4. URL خود را وارد کنید و در صورت تمایل، متنی که روی استیکر نمایش داده می‌شود را تغییر دهید. اگر تغییر ندهید، URL شما به‌طور خودکار روی استوری نمایش داده می‌شود (که معمولاً مشکلی ندارد، مگر اینکه لینک طولانی و ناخوانا باشد). وقتی راضی شدید، روی ‘Done’ بزنید.
    چگونه استیکر لینک را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنیم 3
  5. از اینجا می‌توانید روی استیکر ضربه بزنید تا گزینه‌های مختلف فونت و رنگ را تنظیم کنید — نمونه‌های آن‌ها را در پایین ببینید.
  6. در نهایت، روی فلش سمت راست بزنید تا استوری اینستاگرام خود را منتشر کنید. تمام! لینک شما به‌طور رسمی منتشر شد.

خرید کلیک لینک استوری از آوپنل

اگر به دنبال روشی سریع و موثر برای هدایت مخاطبان خود به سایت و افزایش تعامل در استوری‌های اینستاگرام هستید، خرید کلیک لینک استوری از سایت آوپنل یک انتخاب عالی است. با استفاده از این خدمات، شما می‌توانید به راحتی و تنها با چند کلیک، لینک‌های مستقیم به سایت یا محصولات خود را در استوری‌های اینستاگرام قرار دهید و کاربران را به صورت مستقیم به صفحات مورد نظر خود هدایت کنید.

این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به داشتن فالوورهای زیاد، لینک‌های خود را در استوری‌ها قرار دهید و به راحتی ترافیک بیشتری به سایت خود جذب کنید. همچنین، با استفاده از کلیک لینک استوری از آوپنل، شما قادر خواهید بود تا تبلیغات خود را به روشی حرفه‌ای و هدفمند انجام دهید و فروش و تعاملات خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید.
تیم ما این خدمات را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت عرضه می‌کند.

روش‌های استفاده از استیکرهای لینک اینستاگرام

حالا که یاد گرفتید چگونه لینک‌ها را به استوری‌های اینستاگرام اضافه کنید، می‌توانید از این ویژگی جدید برای تبلیغ انواع مختلف محتوا استفاده کنید.

1. تبلیغ پست‌های جدید وبلاگ

قبل از اینکه اینستاگرام استیکرهای لینک را معرفی کند، اشتراک‌گذاری لینک‌های قابل کلیک برای مقالات کار دشواری بود، به ویژه اگر به لینک‌های swipe-up دسترسی نداشتید. اما حالا، این کار بسیار راحت‌تر شده است تا بتوانید دنبال‌کنندگان خود را به طور مستقیم به پست‌های جدید وبلاگ خود هدایت کنید — یا هر محتوای همیشگی دیگر.

2. هدایت مردم به محصولات خاص

برای طرفداران خود خرید محصولات را از طریق استوری‌های اینستاگرام آسان کنید.

هر زمان که ویدیو یا تصویری از چیزی که می‌فروشید پست می‌کنید، یک استیکر قابل کلیک اضافه کنید که مشتریان شما را مستقیماً به صفحه محصول در سایتتان هدایت کند.

3. تشویق مردم به رزرو خدمات شما

از استوری‌های اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن عکس‌ها یا ویدیوهایی از خدمات خود در حال انجام، پاسخ به سوالات مربوط به خدمات یا نمایش مشتریان راضی استفاده کنید. سپس، یک استیکر اضافه کنید تا مردم را مستقیماً به صفحه رزرو شما هدایت کند.

چه از وب‌سایت خود برای تبلیغ یک رویداد استفاده می‌کنید یا از ابزارهای خارجی مانند Facebook Events یا Google Events ، حتماً یک استیکر لینک به استوری‌های اینستاگرام خود اضافه کنید تا طرفداران شما دقیقاً بدانند کجا ثبت‌نام کنند.

چگونه بیشترین بهره را از استیکر لینک استوری اینستاگرام ببرید

لینک‌ها را به بخشی مؤثر از استراتژی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی خود تبدیل کنید با در نظر گرفتن نکات زیر:

استفاده از استیکرهای لینک برای تعامل با مخاطبان خود

یکی از بهترین ویژگی‌های استیکرهای لینک استوری این است که دنبال‌کنندگان شما می‌توانند به استوری‌ها شما واکنش نشان دهند و پاسخ دهند. این گزینه در ویژگی قبلی swipe-up در دسترس نبود.

شما می‌توانید از این استیکرها در استوری‌های خود برای تبلیغ محصولات خود و تعامل همزمان با مخاطبان استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید دنبال‌کنندگان خود را با پست‌های چرخشی، نظرسنجی‌ها یا با پرسیدن سوالات درگیر کنید.

استیکرهای لینک خود را با زیبایی‌شناسی برندتان هماهنگ کنید

یکی دیگر از مزایای استیکرهای لینک قابل کلیک نسبت به ویژگی قدیمی swipe-up این است که می‌توانند اندازه‌ و موقعیت خود را در استوری به دلخواه تغییر دهند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که با راهنمای برند و زیبایی‌شناسی بصری برندتان هماهنگ هستند.

برای کمک به حفظ یکپارچگی و هم‌راستایی با برند خود، می‌توانید قالب‌هایی برای استوری‌های اینستاگرام خود در Canva ایجاد کنید و سپس زمانی که آماده پخش زنده هستید، فقط استیکر لینک اینستاگرام را در جایی قرار دهید که با پیام یا زیبایی‌شناسی شما تداخل نداشته باشد.

جذب ترافیک با یک ندای قوی و واضح برای اقدام

با لینک‌های قابل کلیک، شما می‌توانید با CTAs (ندای اقدام) خود خلاقانه‌تر و تاثیرگذارتر عمل کنید. به عنوان مثال، به جای گفتن صرفاً “swipe-up” (بکشید بالا)، حالا می‌توانید از واژگان دقیق‌تر و هدفمندتری مانند، “امتحان کنید“، “اینجا کلیک کنید” و غیره استفاده کنید.

و چون شما کنترل بیشتری روی مکان قرارگیری لینک در استوری دارید، می‌توانید با دقت بیشتری CTA خود را قرار داده و استیکرهای جذابی ایجاد کنید که توجه مخاطبان را جلب کرده و آن‌ها را به انجام اقداماتی ترغیب کند.

نتیجه گیری

برای جذب دنبال‌کنندگان به حساب لینک خود، یک CTA قوی و یک فلش به سمت استیکر لینک خود دارد.

هر روز، ۵۰۰ میلیون نفر از استوری‌های اینستاگرام استفاده می‌کنند. این تعداد زیادی از چشم‌های بالقوه است که می‌توانند حساب کسب‌وکار اینستاگرام شما را مشاهده کنند. اضافه کردن لینک‌های راحت به استوری‌های اینستاگرام یک روش بسیار مؤثر برای هدایت بیشتر مردم به وب‌سایت شما است.

چه در حال فروش محصولات باشید، چه خدمات ارائه دهید یا محتوا را تبلیغ کنید، استیکر لینک استوری اینستاگرام یک راه بدون دردسر برای نشان دادن بیشتر آنچه که ارائه می‌دهید به مخاطبان است.

4.9/5 - (18 امتیاز)
پیشنهاد می‌کنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *